خودرو mvm x55 pro 2020-04-11
آخرین فرصت ثبتنام ام وی ام X55 در سال 1403 جدید ۱۴۰۳ ️ گهر
نمایشگر بزرگ 10.25 اینچی به حالت ایستاده روی داشبورد شکوه خاصی دارد و استفاده از روکشهای چرمی در قسمت میانی داشبورد، کیفیت کابین را نسبتا بالا برده است. در کنسول وسط ام وی ام ایکس 55 پرو یک شیفتر دنده الکترونیکی یا به اصطلاح شیفت بای وایر نصب شده که دقیقا مشابه آن را در تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو نیز دیده بودیم. مزیت این شیفترهای الکترونیکی این بوده که دیگر اتصال مکانیکی بین شیفتر و گیربکس وجود ندارد و فضای بیشتر در کنسول برای قراردادن اشیا و لوازم مختلف در دسترس است. پنل دیجیتالی سیستم تهویه ایکس 55 پرو مشابه با تیگو 7 پرو بوده، ولی این خودرو فاقد سیستم تهویه دوکاناله است. بلکه تهویه X55 پرو از نوع تک کاناله بوده و امکان تنظیم دمای مجزا برای سرنشینان جلو وجود ندارد.
اما جعبه دنده این خودرو برخلاف تیپ معمولی که ۶ سرعته دو کلاچه خشک بود به یک جعبه دنده CVT با قابلیت شبیه سازی 9 سرعته تغییر یافته است که مشابه خودروهایی نظیر آریزو 5 جدید و 6 و ایکس 22 پرو است. با ورود به داخل کابین متوجه میشویم که به غیر از فرمان و چند بخش کوچک دیگر، سایر قسمتها کاملاً متحول شدهاند و هیچ شباهتی با نسخه قبلی ندارند. داشبورد باریکتر شده و با خطوط جذاب موازی، جلوهای به مراتب زیباتر از گذشته به دست آورده است.
چراغهای LED جذاب با ظاهر فوق العاده زیبا و اسپرت برای این خودرو در نظر گرفته شدهاند. این ماشین با تلفیق هوشمندانه ذوق هنری و کیفیت طراحی شده است و همه این موارد را میتوانید در جزئیات بیرونی این ماشین مشاهده کنیم. ام وی ام X55 پرو – MVM X55 Pro یکی از محصولات جدید مدیران خودرو است که در ادامه به معرفی مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت آن میپردازیم. این خودرو در بازار ایران باید با محصولاتی مانند لاماری ایما، هایما اس7، جک S5، دیگنیتی پرایم و … برای سهم خواهی از بازار رقابت کند. یکی دیگر از تغییرات ظاهری ام وی ام ایکس 55 پرو نسبت به نسخه قبل، استفاده از چراغ های LED به جای هالوژن در این خودروست که البته با چشم قابل تشخیص نیست. ولی در لبه چراغ ها عبارت LED Tec نشان دهنده این تغییر بوده که موجب می شود نور چراغ ها و عمر آنها نسبت به نسخه قبلی بیشتر شود.
این فرصت ویژه به خریداران امکان میدهد تا با شرایطی مناسب، مالک ام وی ام X55 پرو شوند. ام وی ام X55 پرو کراس اوور کامپکت مدیران خودرو است که تحت نشان ام وی ام به فروش می رسد. با سلام بنده تا کنون نزدیک کیلومتر با این خودرو رانندگی کردم و به گفته 5 تا نمایندگی که تا کنون رفتم بالاترین کیلومتری که تا الان ثبت کرده اند خودرو بنده بوده . خدا را شکر از لحاظ فنی هیچ گونه مشکلی نداشته به جز دوربین دنده عقب که چهار ماه است قطعه ندارند. ام وی ام ایکس 55 پرو سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو دارد و بنابراین نباید از آن انتظار آفرود داشت. بنابراین در گذر از مسیرهای ناهموار، کشش آن حفظ میشود تا هر چهار چرخ روی زمین باقی بمانند.
فیلم بررسی ام وی ام X55 پرو
برای اینکه دقیقتر با شرایط پرداخت اقساطی هزینه این خودرو آشنا شوید، میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا با توجه به مبلغ پیش پرداخت، شرایط پرداخت اقساطی را به شما شرح دهند. یکی از تسهیلاتی که ما برای مشتریان خرید قسطی ماشین در نظر گرفتهایم، امکان پرداخت اقساط وام به صورت یکجا قبل از تمام شدن دوره بازپرداخت است تا بتوان سود دریافتی را به حداقل رساند. برای افرادی که تمایل به خرید اقساطی دارند، امکان ثبت اطلاعات در وبسایت نمایندگی مدیران خودرو لطفی پور فراهم شده است. با باز شدن طرحهای اقساطی، کارشناسان با خریداران تماس گرفته و جزئیات شرایط پرداخت را ارائه خواهند داد.
داشبورد با خطوط افقی باریک و چیدمان مینیمالیستی طراحی شده که زیبایی و مدرنیته را به نمایش می گذارد. نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، در مرکز داشبورد و بالای دریچه های تهویه قرار گرفته و حس مدرن بودن را به کابین می افزاید. در کنار آن، نشانگرهای دیجیتال پشت آمپر و پنل لمسی سیستم تهویه، بر جذابیت بصری و کاربری آسان افزوده اند. همچنین اهرم الکترونیکی تعویض دنده با ابعاد کوچک و طراحی اروپایی، فضایی متفاوت و مدرن به کنسول میانی بخشیده است.
داخل ام وی ام X55 پرو (ایکس 55 پرو)
خودرویی که باتوجه به قیمت نسبتا بالا و فاصله قیمتی کم با برادر بزرگتر خود، یعنی تیگو7 استقبال بسیار زیادی از آن نشد. اما اکنون باتوجه به برخی بروزرسانی های انجام شده، به نظر میرسد تا نسخه پرو ایکس55 نسبت به گذشته از جذابیت بیشتری برخوردار شده و قرار است تا به رقابت با رقبای سرسختی چون بهمن دیگنیتی پرایم، جک S5 فاز دو و… بپردازد. کراساووری جوانپسند که با قیمتی در حدود زیر یک میلیارد تومان، حرفهای بسیاری برای گفتن داشته و باتوجه به یکسان بودن مشخصات فنی و طراحی اسپرتتر در مقایسه با فونیکس تیگو 7 پرو، امروزه شاهد استقبال از این خودرو هستیم. در نمای کناری ام وی ام ایکس 55 پرو تغییری صورت نگرفته و تنها خط قرمز رنگی که در سپر جلو نیز شاهد آن بودیم در نمای جانبی نیز تا روی رکاب خودرو امتداد یافته است.
از روکشهای چرم مصنوعی نسبتا باکیفیت برای رودوزی صندلیها و داشبورد استفاده شده است. بیشترین سطح بروزرسانی ها را در ایکس 55 پرو می توان در قسمت فضای داخلی و کابین جستجو کرد. ناموزون بودن ادوات داشبورد و سادگی کابین نسل قبلی حالا دیگر دیده نمی شود و زبان طراحی جدید چری در طراحی کابین که در محصولات اخیر آن نیز بکار گرفته میشود به وضوح قابل مشاهده است. یک مانیتور بزرگ در بالاترین قسمت داشبورد تعبیه شده و در زیر آن دریچههای سیستم تهویه مطبوع با ظاهری کشیده و متصل به هم و در امتداد آن کلید روشن و خاموش کردن موتور خودرو قرار گرفتهاست. همچون سایر خودروهای کراس اوور این خودرو نیز مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است و در نسخه پرو و این فیس لیفت همچنان موتور حفظ شده است. البته توان خروجی نسخه پرو به نسبت قبل دچار تغییراتی شده و هماکنون میتواند 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتنمتر گشتاور تولید کند.
فضای بار پشت صندلی های عقب در حالت استاندارد 370 لیتر بوده که اگر قصد حمل بارهایی حجیم تر را دارید، امکان خواباندن صندلی های ردیف دوم ایکس 55 پرو به صورت 60/40 وجود دارد تا فضای بار بیشتری در اختیار داشته باشید. اگر تجربه رانندگی با خودروهای مجهز به گیربکس دوکلاچه همچون سری جدید فیدلیتی پرایم یا تیگو 8 پرو را داشته باشید، احساس اتلاف نیرو را در ایکس 55 پرو تجربه خواهید کرد. مشکل دیگر این گیربکس تمایل به پایین نگهداشتن دور موتور در تمامی اوقات است. این مسئله هنگامی که باک خودرو را با بنزین نهچندان باکیفیت داخلی پر کردهاید، موجب افزایش مضاعف فشار بر موتور خواهد شد؛ بنابراین بهتر است تا با صرف هزینه بیشتر و جستجوی دقیق از بنزین سوپر استفاده کنید.
این جعبه دنده در حال حاضر روی چری آریزو ۶ و ام وی ام X22 پرو نیز حضور دارد و در آینده چری تیگو ۷ پرو نیز از آن استفاده خواهد کرد. در بالای کنسول وسط کلید های مربوط به تنظیمات سیستم تهویه دیده می شود که به صورت لمسی کار شده است. پایین این بخش دارای طراحی و دیزاین مات بوده که احساس خوبی را به سرنشینان می دهد. دسته دنده این خودرو به صورت خلبانی طراحی شده و در کنار آن شارژر بی سیم این خودرو تعبیه شده است.
تجربه رانندگی
طول این خودرو کم است و بهراحتی قادر به پارککردن آن در فضاهای کوچک خواهید بود. در کنار یک دکمه استارت و ورود بدون کلید، کلید خودروی MVM X55 pro بهطور خودکار خودرو را در فاصله 1.5 متری باز میکند و در فاصله 2 متری آن را قفل میکند - در زمان شما صرفهجویی میکند و ایمنی شما را بهبود میبخشد. با کنترل هوشمند دو منطقه ای در ردیف جلو، MVM X55 pro همیشه جریان تازه ای از هوا در داخل کابین دارد. خروجی های هوای مستقل در ردیف دوم، آسایشی مشابه ردیف جلو را برای مسافران فراهم می کند. طراحی جذاب MVM X55 pro با چراغهای عقب سیاهشده با نوار نور توخالی سه بعدی که روشنایی ایمنی فعال را ارائه میکنند، در کنار اگزوزهای دوتایی با روکش کروم با خروجیهای مخفی اگزوز دوگانه برای کاهش صدای اگزوز، تا گوشه ها ادامه دارد. کلاستر موجود در صفحه کیلومتر بزرگتر شده و به قطر 10 اینچ رسیده تا اطلاعات حرکتی خواناتر شود.
البته انتظار داریم که قیمت برخی قطعات ظاهری ایکس 55 پرو بهدلیل سبک طراحی این قطعات قابلتوجه باشد. آپشنهای رفاهی خودرو در ایکس 55 پرو قابلقبول هستند و هنگام رانندگی در شهر یا سفرهای جادهای، کمبودی را از این نظر احساس نخواهید کرد. کیفیت قطعات کابین نیز قابلقبول هستند؛ هرچند توصیه میکنیم که در حفظ و نگهداری اتومبیل خود کوشا باشید تا دچار مشکلات ناخواسته نشوید.
شرایط استثنایی ثبت نام ام وی ام X55 پرو
ریرا با طراحی جدید ، امکانات به روز و خدمات پس از فروش گسترده تر، به رقیب جدی برای ایکس ۵۵ پرو تبدیل شده و رقابت در این سگمنت را داغ تر کرده است. به گزارش خودرونویس، امروز صبح در آخرین روز فروردین سال 1401 فرصتی پیش آمد تا با ام وی ام ایکس 55 پرو (X55 پرو) مدیران خودرو در پیست آزادی یک تست درایو مختصری داشته باشیم. در ادامه تجربه رانندگی خود و همچنین تغییرات ام وی ام ایکس 55 پرو (X55 پرو) نسبت به مدل معمولی را بیان می کنم. اگر به دنبال خودرویی باکیفیت، مجهز به فناوریهای روز و طراحی مدرن هستید، ام وی ام X55 پرو میتواند یکی از بهترین گزینههای شما باشد.
ماجرا شکستن اکسل عقب ایکس ۵۵ پرو (جای نگرانی نیست)
عملکرد سیستم ترمز ایکس 55 پرو نیز بعد از کلی فشار و ترمزگیزی های پی در پی توسط من و تعدادی دیگر از خبرنگاران افت چندانی نداشت و رضایتمان را جلب کرد. داخل کابین ام وی ام ایکس 55 پرو دقیقا مشابه فونیکس تیگو 7 پرو یا همان چری تیگو 7 پرو مدیران خودرو طراحی شده است. حتی تریم مشکی و قرمزی که روی داشبورد و تودوزی صندلی های این خودرو اعمال شده نیز مشابه با تیگو 7 پرو است.
اگر قیمت بازار این دو خودرو را نیز مورد مقایسه قرار دهیم، اختلافی در حدود 200 میلیون تومان را مشاهده خواهیم کرد. بنابراین کاربرانی که به مشخصات فنی خودرو بیشتر از سایر موارد اهمیت میدهند، ایکس 55 پرو را برای خرید انتخاب خواهند کرد. اما نمای داخل محصول جدید مدیران خودرو به طور کامل تغییر کرده و میتوان گفت از همان داشبورد چری تیگو ۷ پرو در این محصول استفاده شده است که طراحی نسبتا بهروز، ساده و البته دلنشینتری را در مقایسه با گذشته به معرض دید میگذارد. این سبک طراحی داخلی قطعا حس دلنشینتری را برای کاربران این خودرو به وجود خواهد آورد. مدیران خودرو و مسئولان شرکت چری قصد ندارند به این راحتی بازار X55 را به حریفان آن واگذار کنند؛ پس با وارد کردن نسخه جدید موسوم به ایکس ۵۵ پرو به میدان، برای رقیبان خط و نشانی پررنگتر کشیدهاند.
لذا معقولانه میبود تا بجای بازه قیمتی 900 الی 1 میلیارد تومان، ایکس55 پرو در یک بازه قیمتی پایینتر عرضه میشد. ام وی ام X55 پرو با بهرهگیری از مشخصات فنی قدرتمند، عملکردی قابلتوجه را در کلاس خود ارائه میدهد. این خودرو به گیربکس ۹ سرعته CVT مجهز است که تعویض دندهای نرم و بهینه را فراهم میکند. پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ با حجم ۱.۵ لیتر، توان تولید ۱۵۶ اسببخار قدرت و ۲۳۰ نیوتنمتر گشتاور را دارد که شتابی معادل ۱۰.۵ ثانیه را برای این کراساوور فراهم میکند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده و در کنار عملکرد مناسب، مصرف سوخت اقتصادی ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را نیز ارائه میدهد.
جلوپنجره بزرگ این خودرو طراحی کهکشانی دارد که این روزها به امضای محصولات گروه مدیران خودرو بدل شده است. در قسمت سپر این خودرو خطوط قرمز رنگی را قابل مشاهده هستند که اضافه شدن این خطوط جز تغییرات مهم در بخش طراحی ظاهری نسبت به نسل قبلی بوده و در ایجاد چهره ای اسپرت اثر گذار بوده اند. ام وی ام X55 پرو در واقع نسخه بهروزرسانی شده از مدل ساده قبلی میباشد که در آن جدا از فیسلیفت ظاهری، تغییرات گستردهای در داخل کابین، مشخصات فنی و برخی از آپشنها صورت گرفته تا با خودرویی کاملتر و بهتر روبرو باشیم. مثلاً جلوپنجره جدید در ترکیب با برخی تغییرات ظاهری دیگر چهرهای اسپرتتر و شکیلتر به خودرو بخشیدهاند و داشبورد کاملاً متفاوت و امکانات مناسب خودرو حس مواجهه با یک خودرو مدرن را به انسان منتقل مینمایند.
نمایندگی ام وی ام گودرزی امکان خرید قسطی X55 با شرایط بسیار مناسب برای شما فراهم کرده است. میتوانید با پرداخت کمترین هزینه به عنوان پیش پرداخت، اقدام به خرید اقساطی x55 کنید. قیمت خودرو x55 ام ویام با توجه به کارایی آن بسیار مناسب است و میتواند نیازهای شما را به بهترین شکل برطرف کند. با خرید خودرو ایکس 55، یک خودروی ایده آل با ظاهر جذاب و امکانات داخلی مناسب خواهید داشت.
طرح فروش اقساطی محصولات MVM + جزئیات
این خودروی کراس اوور محبوب نسخه فیس لیفت و تازهای از همان MVM X55 است و ظاهرا تغییراتی نیز در آن اعمال شد. در این مطلب سعی خواهیم کرد نگاهی به مشخصات فنی و امکانات رفاهی این خودرو بیندازیم. همانطور که گفته شد، ایکس55 پرو در واقع نسخه کوچکتر فونیکس تیگو7 پرو است. در همین رابطه، میتوان فهمید که اتفاقا قوای محرکه هردو خودرو با هم یکسان بوده و هردو مجهز به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ هستند که با اتصال به گیربکس 9 سرعته CVT، توانایی تولید 156 اسب بخار، قدرت و 230 نیوتن متر، گشتاور را دارند. در حقیقت، موتور نسبت به گذشته تغییری نداشته و تنها با تغییرات نرم افزاری، حدود 9 اسب بخار و 20 نیوتن متر، خروجی بیشتری تولید مینماید.
با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. سیستمهای ایمنی دیگر مثل ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز، ترمز با نیروی کمکی، ترمز پارک برقی و اتو هُلد نیر در ام وی ام X55 پرو قرار دارد. ام وی ام X55 پرو مجهز به امکاناتی مثل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت سراشیبی، دو حالت رانندگی اکونومی و اسپرت است و اسارت از راه دور هم امکان پذیر است. روند تغییرات مثبت در داخل اتاق ام وی ام X55 پرو هم ادامه دارد و در اولین نگاه تریم قرمز و مشکی روی صندلیها، رودریها و داشبورد نظر جلب نظر میکند.
درون صندوق عقب این خودرو حدود ۳۷۰ لیتر فضا یافت میشود که البته برای خانوادههای پرجمعیت کمی کوچک به نظر میرسد. ولی تصور می شود که این خودرو قیمتی در محدوده 900 میلیون تومان داشته باشد. شرکت مدیران خودرو شرایط ویژهای برای ثبت نام ام وی ام X55 با قیمت 1,515,900,000 تومان در نظر گرفته است.
در بخش داشبورد X55 پرو نیز از متریال نرم استفاده شده که امتیاز خوبی برای این خودرو به حساب می آید. در بخش بالای داشبورد می توان نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا را مشاهده کرد که کیفیت و گرافیک قابل قبولی داشته و آپشنی کاربردی به حساب می آید. همانند رودری ها بخش هایی از قسمت های میانی داشبورد به رنگ قرمز در آمده و موجب هماهنگی بیشتر در طراحی داخل کابین شده است. همچنین استفاده از پلاستیک پیانویی نیز به کمک طراحی این بخش آمده و طراحی خوب این قسمت را تکمیل کرده است. اما قبل از این که به بررسی این خودرو بپردازیم بهتر است چند نکته درباره این خودرو بدانیم.
پشت آمپر X55 پرو از نوع دیجیتالی بوده و گرافیک آن به تناسب حالت های مختلف رانندگی تغییر می کند و نمای جالب و قابل توجهی را به وجود می آورد. ام وی ام ایکس ۵۵ پرو با رقابت شدید از سوی مدل های مختلف در بازار مواجه است. از جمله رقبای آن می توان به هایما S5، تیگارد X35 و چانگان CS35 پلاس اشاره کرد.
این شرکت در سال گذشته برند فونیکس و دو محصول تیگو 8 پرو و تیگو 7 پرو و ام وی ام ایکس 22 پرو، آریزو 5 فیس لیفت و … را رونمایی کرده بود. همچنین ام وی ام ایکس 55، چری تیگو 5 و ام وی ام ایکس 33 را نیز از سبد محصولات خود حذف کرده بود. به همین دلیل این شرکت در سال 1401 در اولین قدم ام وی ام ایکس 55 پرو (MVM X55 Pro) را به بازار عرضه می کند تا جای خالی بین ایکس 22 پرو و تیگو 7 معمولی را پر کند. ام وی ام X55 پرو نسخه فیس لیفت همان ایکس 55 بوده که بروزرسانی هایی در استایل ظاهری، مشخصات فنی و طراحی کابین به خود دیده است.
به همین دلیل گرافیک چراغ های عقب تا حد کمی در ایکس 55 پرو نسبت به نسخه قبلی تغییر کرده اند. ام وی ام X55 پرو را میتوان تنها کراس اوور با جزئیات طراحی اسپرت صفر کیلومتر زیر یک میلیارد تومان با مدل 1401 تلقی کرد. خودرویی که از نظر پیشرانه، جواب خود را در بازار ایران پس داده و ایراد اساسی در این رابطه نداشته است. با اینکه امکانات معقولی در این نسخه تعبیه شده؛ اما برخی رقبای این خودرو، از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری بهره میبرند.
پس اگر قصد مطالعه نسخهای جامع و کامل از بررسی ام وی ام X55 پرو را دارید، در ادامه متن با ما همراه شوید. باتوجه به یکسان بودن پیشرانه و گیربکس و وزن کمتر ایکس55 پرو، برروی کاغذ این خودرو عملکرد بهتری نسبت به تیگو7 پرو خواهد داشت. در ادامه به مشخصات فنی ایکس 55 پرو پرداخته و امکانات این مدل به همراه قیمت و تغییرات آن نسبت به نسخه قبلی را شرح خواهیم داد.
امکانات ام وی ام X55 پرو
متریال و کیفیت روکش چرمی میانی داشبورد بینظیر است و کیفیت کابین را یک پله بالاتر برده است. نوار قرمز رنگی که در نمای بیرونی از آن صحبت کردیم خوشبختانه درون کابین نیز به کار رفته و جلوه جذابی به محیط داخلی خودرو بخشیده است. صندوق عقب این خودرو 370 لیتر فضا دارد که برای خانوادههای پرجمعیت کوچک به نظر میرسد. بیشترین تغییر طراحی این خودرو به درون کابین آن برمیگردد؛ چرا که حالا از یک داشبورد کاملا جدید مشابه چری تیگو ۷ برای X55 pro استفاده شده که قطعا سرنشینان از دیدن آن درون کابین لذت بیشتری خواهند برد.
به طور کلی طراحی MVM X55 PRO به نسل قبلی خود وفادار بوده و در بخش طراحی ظاهری شاهد تغییرات اندکی نسبت به نسل قبلی این خودرو هستیم. طراحی نمای جلو ام وی ام ایکس ۵۵ پرو از الگو های طراحی روز پیروی نمی کند و به طور کلی ظاهر به نسبت ساده ای در این نما دارد. چراغ های اصلی این خودرو درون قاب چشمی شکلی قرار گرفته و طراحی به نسبت قدیمی دارد.
X55 پرو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب سیستم تعلیق توییست بیم بهره می برد. این نوع سیستم تعلیق با اینکه سیستم تعلیق بروزی نیست اما در این خودرو عملکرد قابل قبولی دارد و می تواند تا حد بسیاری مانع از انتقال ضربات ناشی از ناهمواری های جاده شود. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷.۱ لیتر است. اگر هم محصولی از آنها داخل ایران شکست خورده باشد، همیشه سعی نمودهاند با ارائه نسخههای اصلاح شده، اوضاع را تغییر دهند و نظر مثبت بازار را یک بار دیگر به سمت خود بازگردانند. با ورود به کابین ام وی ام X55 پرو، تغییرات گسترده و جذابی در مقایسه با نسخه قبلی به چشم می خورد.
بنابراین تا زمانی که ایکس 55 پرو را بیشازحد تحت فشار قرار ندهید، این خودرو قادر است عملکرد خود را در مسیرهایی با پوشش غیرآسفالت حفظ کند. مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه در شرایط تست ما حدود 10.5 لیتر بر صد کیلومتر برآورد شد که رقم مطلوبی برای رانندگی در شرایط پرفشار محسوب میشود. بااینحال اگر شما رانندگی آرام و به دور از هیجان را با این خودرو تجربه کنید، احتمال کاهش نرخ مصرف سوخت ترکیبی آن دور از انتظار نیست. با تنظیمات 4 جهته، فرمان چند منظوره MVM X55 pro تجربه رانندگی راحت تری را به شما می دهد. دکمه های چند منظوره برای سرگرمی صوتی، عملکرد صفحه ابزار صفحه رنگی، عملکرد تلفن بلوتوث، کروز کنترل و دکمه کنترل صوتی همیشه در دسترس هستند.
جیلی L7 کرمان موتور ؛ یک باک بنزین، 1300 کیلومتر مسافت
نمایشگر تبلتی میانی و نشانگرهای دیجیتال پشتآمپر در ترکیب با پنل لمسی سیستم تهویه و اهرم جدید تعویض دنده الکترونیکی، حالتی مدرن به کابین بخشیدهاند و چیدمان به اصطلاح مینیمالیستی کلیدها یادآور زبان طراحی جدید کمپانی چری است. شرکت مدیران خودرو اواخر سال 1398، یک کراساوور متوسط را به نام MVM X55 معرفی کرد. این خودرو که در بازار چین با نام چری تیگو x5 شناخته میشود البته در بازارهای دیگر مثل آمریکای جنوبی، روسیه و برخی کشورهای اروپای شرقی، با نام چری تیگو 4 شناسانده شد. با این حال تولید نسخه فیسلیفت این خودرو در سال 1401 باعث شد مدیران خودرو عنوان جدید ام وی ام ایکس 55 پرو (MVM X55 PRO) را وارد بازار کند که با اقبال بیشتری هم مواجه شد. همین موضوع باعث شده تا خودرویی مانند ایکس 55 که برای بار اول در سال 1398 به بازار ایران عرضه شد، پیشرفتهای زیادی بکند و با نسل جدیدی به نام X55 پرو به بازار عرضه شود.
{درباره ام وی ام X55 پرو
|}پیشرانه این خودرو در مقایسه با نسل قبل بدون تغییر باقی مانده است اما نسل جدید گیربکس CVT چری و همچنین بهروزرسانیها در نمای داخلی، از آن خودرویی بهتر ساختهاند. از سوی دیگر، اکنون تیگو 5 و تیگو 7 نیز از چرخه تولید حذف شدهاند و این خودرو با رقبایی از خانواده خود روبهرو نیست. بنابراین حداقل روی کاغذ، نسخه پرو شانس موفقیت بیشتری نسبت به نسل پیشین خود دارد. نسخه جدید ام وی ام ایکس ۵۵ ضمن تغییر سبک طراحی داخلی خود (مشابه چری تیگو ۷ پرو)، از یک نمایشگر لمسی بزرگ 25/10 اینچی به همراه ترمز پارک برقی، اهرم تعویض دنده الکتریکی و اتوهلد نیز بهرهمند شده است. ام وی ام X55 پرو یک خودروی کراس اوور کوچک است که نسخه فیس لیفت ام وی ام X55 شرکت مدیران خودرو محسوب می شود. تقریبا اواخر سال 1400 بود که مدیران خودرو پس از عرضه ام وی ام X55 معمولی با نام ام وی ام X55 اکسلنت اسپرت، اعلام کرد که بزودی نسخه پرو این خودرورا رونمایی و به بازار عرضه خواهد کرد.
علاوهبراین، کابین این خودرو بهطور کامل به کابین تیگو 7 پرو شبیه است؛ موضوعی که برای خریداران این خودرو با توجه به این اختلاف قیمت راضیکننده خواهد بود. پیشرانه نصبشده روی ام وی ام X55 پرو همانند گذشته، از نوع 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر است. این پیشرانه در طیف گستردهای از محصولات ام وی ام و فونیکس استفاده شده است که با توجه به تنظیمات انجامشده، توان و گشتاور متفاوتی را در هر خودرو ارائه میدهد.
{بررسی ام وی ام ایکس 77 مدیران خودرو + مشخصات فنی mvm x77
|}با وجود حرکات عرضی زیاد، سیستم کنترل پایداری ام وی ام X55 پرو عملکرد مناسبی دارد و بهخوبی خودرو را در کنترل شما نگه میدارد. درواقع میتوان گفت که رانندگی با ایکس 55 پرو بیشتر از آنکه به راندن کراساوور شباهت داشته باشد، به راندن هاچبک کراس شباهت دارد. اگر بهتازگی این خودرو را خریداری کردهاید، لازم است تا مدتی را با آن در مسیرهای خلوت رانندگی کنید تا محدودیتهای خودرو را بهخوبی بشناسید. جعبه دنده ام وی ام ایکس 55 پرو (X55 pro) در مقایسه با مدل پیشین این خودرو بهکلی عوض شده است. حالا یک گیربکس ۹ سرعته CVT جای جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه قبلی را گرفته است.
اکنون با کابین باکیفیتتر و بروزتر از قبل روبرو هستیم که دیگر طراحی آن، به یک سبک در چری تبدیل شده است. همانند تیگو7 پرو، شاهد استفاده از سر دنده الکتریکی و بخش لمسی ادوات کنترلی سیستم تهویه مطبوع هستیم. همچنین، بخش نشان دهنده دمای موتور و میزان بنزین موجود در باک نیز در کلاستر دچار تغییر شده و از حالت دایرهای به حالت خطی، تغییر کرده است. همانطور که مشاهده کردید، خودروی جدید کمپانی چری به خوبی توانسته فیس لیفت جدید و قابل قبولی را روانه بازار کند.
خرید خودرو mvm اقساطی